neděle 19. července 2015

Letní kniřní HOP 2015 - VYHLÁŠENÍ


První čtvrtina prázdnin je už bohužel za námi. Doufám, že vás to věčné sucho a vedro nezmáhá a také doufám, že nikdo nemá angínu jako já. Je to vážně na nic. Léto a angína nejdou dohromady.
Všem také děkuji za upřímné názory k novému designu. Mnohým z vás se líbil a mnozí zase k němu měli kritický názor. Většinou na jeho tmavost a záhlaví. U záhlaví jsem přemýšlela, že ho trochu upravím, jelikož nápis by vážně mohl být trochu lépe vidět, a dokonce jsem začala pracovat na novém. Nicméně, moc jsem trpělivá nebyla a po několika nepovedených pokusech jsem to vzdala. Slibuji ale, že až si najdu chvilku, a budu mít dobrou náladu, se k tomu ještě vrátím.

Tak už vás nebudu napínat, podívejte se, kdo vyhrál. Možná to budete Vy.

ČAROVNÁ - Alex Flinn




Plakát REZISTENCE 




Výhercům gratuluji a ozvu se jim na e-mail. Pokud se neozvou do pěti dní, budu losovat dalšího.
Ti, co nevyhráli, ať nezoufají, ke konci prázdnin budu dělat větší soutěž spojenou s prvními narozeninami blogu a s mými narozeninami a svátkem.

2 komentáře: