pondělí 26. ledna 2015

Info #1

Poslední dobou jsem moc recenzí nenapsala... no dobře, tak jinak: V poslední době jsem žádnou recenzi nenapsala. A stojí za tím asi dva důvody.
Prvním je seriál Queer as Folk, ale ten sleduju ani ne měsíc, takže to nemohu použít jako omluvu. Díky němu moc nečtu a sjíždím jeden díl za druhým. Doufám, že jakmile to dokoukám, vše se vrátí do normálu.
Druhým důvodem je, že jsem nad tím přemýšlela. Nejsem dobrá co se týče postřehů z knih. Člověk by řekl, že když už jsem za celý život přečetla nejméně 1000 knih včetně re-readingů, měla bych o tom něco vědět. Opak je pravdou. Nevím o tom zhola nic. Proč bych měla ze sebe dělat rádoby odborníka, když tu jsou desítky jiných, kteří to udělají také. A koho zajímají recenze na starší knihy, které - dá se říci - už "vyšly z módy" a recenze, na které jsou stovky jiných na ostatních blozích.


Změnila jsem si vzhled blogu, adresu i jméno. Chci začít s novým štítem. Staré příspěvky na blogu ale zůstanou. Třeba jednou někomu přijdou vhod.
Chtěla bych přidávat nadále například Shrnutí za měsíc..., čas od času, pokud budu mít náladu, i nějakou recenzi. Pak také bych, pokud budu úspěšná, přidávala vlastní tvorbu - převážně povídky. První povídku bych chtěla zveřejnit ještě do konce týdne.

Momentálně mám čtenářskou krizi. A může za ní už výše zmíněný seriál Queer as Folk, za jehož doporučení moc děkuji Maťa Wolf. :) Seriál sice už sleduji... pokud to dobře počítám, tak ke 26.1. je to už 21 dní, ale až teprve nedávno se moje závislost na něm projevila i u čtení. Již týden už mám rozečtenou knihu Tetovaný od Petera V. Bretta. Moc se mi to líbí, má to skvělý potenciál, ale... nemám vůbec náladu číst. Zkoušela jsem si od něj dát pauzu a začala číst mou oblíbenou Sukubu, ale i u ní jsem se zasekla v polovině. Nezbylo mi nic jiného, než se s touto krizí smířit a doufat, že až dokoukám QaF, bude zase všechno oukej.

 


Tak se zatím mějte fajn, pěkně čtěte, ti co se nudíte (ale nesmíte být homofobové), můžete zkusit Queer as Folk a snad se někdy zase setkáme.

1 komentář:

  1. Áno, ja som tiež veľa nečítala popri QaF :F Alebo po ňom. Leo som mala len absťák a nechcelo sa mi :D
    Nemáš vôbec začo! :D

    OdpovědětVymazat